VRAČILA:

Artikli, ki so izdelani po natančnih navodilih posameznega kupca in prilagojeni njihovim osebnim potrebam zaradi specifičnosti svoje narave niso primerni za vračilo. V ostalih primerih spletna trgovina Zabavne-majice.si spoštuje 43.č člen ZVPot, ki sporoča sledeče:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Postopek vračila sprožite tako, da nam najkasneje v 3-ih dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe (naročila), ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Naročeno blago nam morate vrniti najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano, nenošeno in v originalni embalaži. Vrnitev naročenega blaga v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.

Blago ki je predmet vračila, v roku 14 dni od prejetega blaga, pošljte na naslov: NATTY, Renata Bartolec s.p., Kamnik pod Krimom 201, 1352 Preserje. Stroške vračila krije kupec. V primeru pošiljk z odkupnino si pridružujemo pravico do sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine. K pošiljki mora obvezno biti priložen tudi račun in vsa morebitna pripadajoča dokumentacija, ki ste jo prejeli ob prevzemu blaga. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupnine ne vračamo v gotovini, pač pa jo izplačamo na vaš transakcijski račun (TRR račun).

Pred vračilom blaga, nas prosimo o vračilu obvestite na info@zabavne-majice.si ali na telefon 031 018 009 (od ponedeljka do petka med 8:30 do 13:30 ure), da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupom ne prevzemamo!

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Prodajalec mora v roku 8 dni izpolniti potrošnikov zahtevek, če napaka ni sporna. Če je napaka sporna, mora v enakem roku pisno odgovoriti ter podati obrazložitev s katero se lahko razbremeni svoje odgovornosti.

Prodajalec blaga (ali izvajalec storitve) se lahko razbremeni odgovornosti za stvarno napako (oz. nepravilno opravljeno storitev), če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–      odpravi napako na blagu ali
–      vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
–      blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
–      vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.